Sunday, December 05, 2010

爱呢 你的爱呢
你呢我的你呢
从前的那些快乐
变了没了
我好怀念你刚开始爱上我的那天
- 爱呢 -


Yesterday went to sing my heart out with Edwin, hoping that I would feel better but it didn't.

谁还
记得是谁先说
永远的爱我
以前的一句话是我们
以后的伤口
- 记得 -


I would not deny the fact the I am in pain. When will all this stop? Everyday, I am like losing some part of myself, sooner or later I know, I will lose everything. It's out of my control. I tried so hard but every try just hurt me more. Now I am like a walking zombie, lifeless. Someone Help Me. Please.

自从那天分手后 停不住泪滴
想念一个人 能忘记自己
让我爱你 什么都愿意
如果没有你 我的世界只剩回忆
每天只面对孤寂
已来不及 再说我爱你
如果能在遇见你 把你抱紧
从此步分离 决不放弃 我要告诉你
Baby I am sorry.
- Baby 对不起 -


I am really trying to let go but i just can't seem to be able to achieve it. Sometimes I really felt that I don't want to be here anymore.


那些爱过的感觉都太深刻

我都还记得
我错了 泪干了
放手了 后悔了
只是回忆的音乐盒还旋转着
要怎么停呢
- 说好的幸福呢 -


Now, she has made the points very clearly to me. I know what she wants and I will try my best to give her what she wants. I've never stop doing that, giving her what she wants.


疼爱都给你 把疼痛都给我
最痛是当时微笑送你走
疼爱都给你 把疼痛都给我
放开手是我最后的温柔
如果你能飞得 快乐自由
这疼痛 并不算 什么
- 疼爱 -


I really need to get my life back but the point is, I don't know how.

如果你不再出现

我的世界 还有什么可贵
想念变成怀念
心动变成心碎
我不知道如何度过今夜
- 天灰 -

No comments: