Monday, November 29, 2010

I've decide not to fight this war anymore. Not that I give up. But rather I don't want to hurt her.

Let her go, let her be with who she want to be with. Although it hurts. But I really can't stand me hurting her even so much more.

There are still much more other things for me to do. Hovering around love doesn't get me to anywhere. If she is mine, no matter where she go, in the end she still will be mine. Seeing things in a different light helps me a lot. At least now, I don't pressurize her and push her to the edge.




我想你已表现的非常明白
你离开后我才明了 幸福已经溜掉
怎么隐藏我的悲伤 失去你的地方
只要你偶尔想起来 我就住在那片海
爱得很深 所以心很疼
我想要学会自我催眠 痛觉会少一些
你是我最深爱的女人
我会学著放弃你 是因为我太爱你
我一直在第二顺位等着你
一直从昨天 一直到今天
一直到永远 我相信是我最爱你
我爱你 就应该对你越来越好
我们都知道彼此心中其实这份爱没停过.

No comments: